Aug 10, 2009

Collection - international CJ

Here is my entry for Cathy's CJ, her topic is "collection".

page 1


page 2


*these pages are unfinished, we keep our pages surprise so I will post the finished pages next year, after our CJ is finished.

After taking these photos I placed photos of my Chip and Dale pins collection, then put some embellishments. I used many buttons because Cathy collects buttons :)

CathyさんのCJ"collection"のページをつくりました。
一応、秘密にしておかなきゃいけないので、CJが終わるまでは完成版の写真は公開しません。この写真を撮ってから、私のコレクションの写真を貼って、飾り付けて、完成です。
Cathyさんのコレクションはボタンとのことで、ボタンをたくさんつけました。
ご本人も見てるかもしれないので英語じゃ書けませんが、何も降りて来ないまま締切に追われて作ってしまいました。

No comments:

Post a Comment