Aug 16, 2009

Postcard Swap

I'm in a postcard swap hosted by LadyBones. Last week I received a postcard from Glenda in Philippines. She also sent me some homemade notecards, I love them so much!


Speaking of Philippines, my sister studied in Ateneo de Manila university for a semester as an exchange student and I visited her last year.
Manila was so exciting and I liked it.

I sew sunset at Manila Bay, it was so beautiful and I'm happy to see the sunset on the postcard.

LadyBonesさんに誘われまして、ポストカード交換会に参加しています。(好きなときに送ればいいというゆるーい感じが私向き)
それで先週、フィリピンのGlendaさんからポストカードと手作りのノートカードが届きました。
フィリピンといえば、妹が留学していた関係で、私も昨年マニラに行きました。マニラ、私は結構好きでした。
マニラベイからの夕日がきれいだったんですが、まさにポストカードに写真がのっていて、ちょっと嬉しい気分。

No comments:

Post a Comment