Feb 20, 2010

FUN

Last week I finished this layout but I've been busy and had no time to blog.



I used so many different lines for this layout, everything is from my stash.

Now I'm so happy, not because I completed this layout, but because I'm taking a holiday!

あまりに忙しくて先週つくったLOをアップできずにいました。
このLOは何も買い物をせず手持ちのものばかりで完成させました。
最近忙しすぎて死にそうでしたが、とりあえず月曜日に有休とりますのでちょっとウキウキです。どうせSBするだけなんですが。

*2010/6/1追記:
雑誌掲載のため写真を非表示にしていましたが発売されましたので表示しました。

5 comments:

  1. Aki-san, I love how you used SB items you already had. I need to do that too! LOL!! Great layout...love all the fun color combinations and embellishments :) Hope you have a good day off on Monday! xo

    ReplyDelete
  2. That color combination really caught my eye. And the details make it so rich.

    ReplyDelete
  3. i love the colors and the lace!

    ReplyDelete