Feb 7, 2010

scrapbooking kit swap

This time I hosted a scrapbooking kit swap. It was a secret swap, and I learned that hosting a secret swap is not so much fun, it's by no means secret for me! lol

The kit I made for Kaori


The kit I received from Yukiko

OMG what a gorgeous kit!

キット交換会をやりました。上の写真が私がKAORIさんに送ったキットで、下の写真が私がゆっこさんからもらったキットです。
ゆっこさんのキットはもう、さすがというか何というか、私のツボがよくわかっていらっしゃる…
今回の交換会、届くまで相手はヒミツ!な会だったんですが、主催する側は自分の相手が誰だかわかっているのでドキドキが少なくちょっと損した気分(笑)

No comments:

Post a Comment